Zwrot towaru
Informujemy, że wypełniając wymogi ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od wydania przedmiotu umowy. Informujemy również, że koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi konsument.
Jeśli stwierdzisz, że chcesz zwrócić towar- wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail, że nadajesz do nas paczkę z przedmiotem i prosisz o zwrot pieniędzy na konto (proszę podać).
Jeszcze tego samego dnia po dotarciu paczki zwracamy pieniądze za towar- pokrywasz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje
Sprzedajemy towar najwyższej jakości. Jednak w razie ewentualnych problemów, nigdy nie uchylamy się od odpowiedzialności- naszą marką jest solidność.
W razie jakichkolwiek uchybień towaru- wystarczy zadzwonić, lub napisać (KONTAKT) i zgłosić problem, a jego rozwiązanie potraktujemy priorytetowo.
Każda reklamacja rozpatrywana jest (w miarę możliwości) zgodnie z Twoim życzeniem:
- wymiana towaru na pełnowartościowy- na nasz koszt,
- wymiana towaru na inny dostępny w ofercie- na nasz koszt,
- zwrot pieniędzy za towar i koszty wysyłki (po odesłaniu przedmiotu).
Nie trzeba wypełniać skomplikowanych formularzy, przedzierać się przez mnogość kroków postępowania reklamacyjnego (mając na względzie zapisy ustawy- masz taką możliwość!). Wystarczy wiadomość, a my staniemy na wysokości zadania. Jednak jeżeli będziesz chciał udostępnimy Ci na żądanie taki formularz.
O jakości firmy świadczy to, jak potrafi ona poradzić sobie z problemami. My dajemy świadectwo najwyższej jakości obsługi klienta.