Zwroty i Reklamacje

Zwrot towaru

Informujemy, że wypełniając wymogi ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od wydania przedmiotu umowy. Informujemy również, że koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi konsument.

Jeśli stwierdzisz, że chcesz zwrócić towar- wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail, że nadajesz do nas paczkę z przedmiotem i prosisz o zwrot pieniędzy na konto (proszę podać).

Jeszcze tego samego dnia po dotarciu paczki zwracamy pieniądze za towar- pokrywasz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje

Sprzedajemy towar najwyższej jakości. Jednak w razie ewentualnych problemów, nigdy nie uchylamy się od odpowiedzialności- naszą marką jest solidność.

W razie jakichkolwiek uchybień towaru- wystarczy zadzwonić, lub napisać (KONTAKT) i zgłosić problem, a jego rozwiązanie potraktujemy priorytetowo.

Każda reklamacja rozpatrywana jest (w miarę możliwości) zgodnie z Twoim życzeniem:

  • wymiana towaru na pełnowartościowy- na nasz koszt,
  • wymiana towaru na inny dostępny w ofercie- na nasz koszt,
  • zwrot pieniędzy za towar i koszty wysyłki (po odesłaniu przedmiotu).

Nie trzeba wypełniać skomplikowanych formularzy, przedzierać się przez mnogość kroków postępowania reklamacyjnego (mając na względzie zapisy ustawy- masz taką możliwość!). Wystarczy wiadomość, a my staniemy na wysokości zadania. Jednak jeżeli będziesz chciał udostępnimy Ci na żądanie taki formularz.

O jakości firmy świadczy to, jak potrafi ona poradzić sobie z problemami. My dajemy świadectwo najwyższej jakości obsługi klienta.

Pełne bezpieczeństwo transakcji- niczym nie ryzykujesz.

Translate »